close

<A Little Bit of Mambo>

發全球曼波狂潮、世界音樂獎最佳德國藝人首張精選。99年首支單曲(Mambo No.5)不但得到US Top40 Tracks 榜#1、Billboard#3、UK#1、且在德國冠軍寶座上蟬連了六週之久,在世界各地都創下了驚人的好成績!同年專輯《A Little Bit Mambo》發行後更獲得了德國三白金的驚人銷售量,也衝上了美國 Billboard 200第三名!

Mambo No.5

作詞:Lou Bega     作曲:Lou Bega

One, two, three, four, five
Everybody in the car, so come on let's ride
To the liqueur-store around the corner
The boys say they want some gin and juice
But I really don't wanna

Beerbust like I had last week
I must stay deep
Because talk is cheap
I like Angela, Pamela, Sandra and Rita
And as I continue you know
They are getting sweeter

So what can I do I really beg and you my lord
To me flirting it's just like sport, anything fly
It's all good let me dump it
Please set in the trumpet

A little bit of Monica in my live
A little bit of Erica by my side
A little bit of Rita is all I need
A little bit of Tina is what I see
A little bit of Sandra in the sun
A little bit of Mary all night long
A little bit of Jessica here I am
A little bit of you makes me your man 

Jump and down go and move it all around
Shake your head to the sound
Put your hand on the ground
Take one step left
And one step right
One to the front and one to the side

Clap your hands once
And clap your hands twice
And if it looks like this
Then you are doing it right

A little bit of Monica in my live
A little bit of Erica by my side
A little bit of Rita is all I need
A little bit of Tina is what I see
A little bit of Sandra in the sun
A little bit of Mary all night long
A little bit of Jessica here I am
A little bit of you makes me your man

A little bit of Monica in my live
A little bit of Erica by my side
A little bit of Rita is all I need
A little bit of Tina is what I see
A little bit of Sandra in the sun
A little bit of Mary all night long
A little bit of Jessica here I am
A little bit of you makes me your man

I do all to
Fall in love with a girl like you
You can't run and you can't hide
You and me gonna touch and sky

一,二,三,四,五,每個人都在被讓我們的如此被發生的汽車中騎.....
對酒儲存為期不遠。
男孩說,他們想要一些琴酒和汁但是我真的不想要到。
像我的 Beerbust 上星期有。
我一定要停留深’引起談話是便宜的。
我喜歡安吉拉,帕梅拉,桑德拉和麗塔。
而且當我繼續,你知道他們變得比較甜。
因此我能做什麼? 我真的請求你我的公爵。
對我忽然彈出像一項運動。
任何事飛,它全都是讓我傾卸它的好處。
請在喇叭中設定它。

我的生活的一點莫尼卡,
我的身邊的一點石南科灌木。
一點麗塔的我所需要的,
一點蒂娜的我所見到的。
一點桑德拉在太陽下,
整晚的一點瑪麗。
一點潔西卡我在這裡,
一點你使我成為你的男人!!
跳曼波五號。

上下地跳躍而且在附近移動它全部。
搖頭到被把你的手放在地面的聲音。
採取左邊一個步驟處和一個步驟右邊。
一對對邊的前面和他。
鼓掌你的手一旦而且鼓掌你的手兩次
而且如果它看起來像這一樣 , 那麼你正確地正在做它。

我的生活的一點莫尼卡,
我的身邊的一點石南科灌木。
一點麗塔的我所需要的,
一點蒂娜的我所見到的。
一點桑德拉在太陽下,
整晚的一點瑪麗。
一點潔西卡我在這裡,
一點你使我成為你的男人!!

吹喇叭,喇叭。
跳曼波五號,嘿,嘿,嘿。

我的生活的一點莫尼卡,
我的身邊的一點石南科灌木。
一點麗塔的我所需要的,
一點蒂娜的我所見到的。
一發亮

arrow
arrow
    全站熱搜

    sw5587 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()