close
<When  I Fall In Love / Celine Dion & Clive Griffin / Nat King Cole>此曲是Doris Day' 52年或排行Top 20的歌曲 ,旋律優美.歌詞溫馨感人,隨後便由許多
藝人重新翻唱

作詞:Edward Heyman/Victor Young

作曲:Edward Heyman/Victor Young

1.木匠兄妹
製作:Richard Carpenter/Karen Carpenter/Jack Daugherty 

精選:(1995) Interpretations-Us 

2.演唱:Ant&Dec 作詞:Edward Heyman 作曲:Victor Young 

電視 (2001/05 )創世紀Ⅱ完結篇

3.歌手:藍道艾其森 音樂 (2001/03/17)鋼琴羅曼史(Bmg)

4.歌手:Rick Astley 專輯:(1987)Whenever You Need Somebody 

5.歌手:琳達朗絲黛 專輯(1984)Lush Life 

6.歌手:Perry Como 專輯(1958)Saturday Night With Mr.C. 

7.歌手:麥可克勞福 專輯:In Concert(華納)


8.歌手:黃小琥 專輯:Over The Rainbow(可登)

9.歌手:Esthero 

10.歌手:Natalie Cole(納金高)

專輯(2001/02/07)Love Songs[永恆情歌](華納)
電影"西雅圖夜未眠"的主題曲 精選:白金年鑑09 

When I fall in love

it will be forever

or I'll never fall in love

In a restless world like this is

Love is ended before it begun

And too many moonlight kisses

Seem to cool in the warmth of the sun

When I give my heart

it will be  completely

or I'll never give my heart

And the moment I can feel

that you feel 

that way too is when I fall

in love with you

And the moment I can feel 

that you feel that way too is

When I fall in love with you

當我最入情網時,就是天長地久直到永遠

要不然 我寧可不要最入情網

在這個瘋狂的世界裡

愛情總是還沒有開始就已經結束

無盡的午夜熱吻激情

連驕陽都難以融化

當我真心付出時  就是全心全意  始終如一

要不然  我寧可保留我的真情

此時此刻你我心有同感  靈犀相通

你我已經墬入情網


此時此刻你我心有同感 靈犀相通

你我已經墬入情網
arrow
arrow
    全站熱搜

    sw5587 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()