close

<合輯 / 愛無止盡2 (3CD)>

2004全台最賣座合輯「愛無止盡」正宗續篇,強勢收錄席琳狄翁、安妮藍妮克絲、唐妮布雷斯頓、麥可伯恩特、莫文蔚等巨星52首摯愛情歌

獨家推薦辛曉琪絕版經典「自私」原曲"PROMISE ME"、痞子阿姆最新「玩具兵」取樣原曲"TOY SOLDIERS"以及店頭詢問度最高、LEXUS汽車最新電視廣告原版主題曲「香榭大道」"LUX CHAMPS-ELYSEES"

Heaven knows  Rick Price

She's always on my mind

From the time I wake up 'till I close my eyes

She's everywhere I go

She's all I know

And though she's so far away

It just keeps getting stronger every day

And even now she's gone

I'm still holding on

So tell me where do I start

'Cause it's breaking my heart

Don't wanna let her go

*Maybe my love will come back some day

Only heaven knows

And maybe our hearts will find a way

Only heaven knows

And all I can do is hope and pray

'Cause heaven knows


My friends keep telling me

That if you really love her

You've gotta set her free

And if she returns in kind

I'll know she's mind

So tell me where do I start

'Cause it's breaking my heart

Don't wanna let her go


Why I live in despair

'Cause wide awake or dreaming

I know she's never there

And all the time I act so brave

I'm shaking inside

Why does hurt me so

Maybe my love will come back some day

Only heaven knows

And maybe our hearts will find a way

Only heaven knows

And all I can do is hope and pray

'Cause heaven knows

她一直都在我心中

從我醒來直到閉上雙眼

無論我身在何處,她都在我心中

她是我的的一切



雖然,她已遠離

但我只要一直堅強的渡過每一天

即使現在她已走了

我還是會撐下去

所以,告訴我該從那裡開始

因為那真的傷了我的心

真的不想讓她離我而去



也許我的愛總有一天會回來

只有天知道

也許我們的愛情會找到一個方向

只有天了解

而我所能做只有期盼和祈求

因為,只有天明瞭



我的朋友一直跟我說

你若是真的愛她

就要讓她自由

若是她帶著和善的回來

我會了解她的心意

所以,告訴我要從那裡開始

因為那真的傷了我的心

真的不想讓她就此離去



為什麼,我生活在絕望之中

是完全清醒著還是在夢中

我知道她不曾在那裡

我始終假裝非常勇敢

我心中感到震撼

為什麼這會傷我那麼重

也許我的愛總有一天會回來

只有天知道

也許我們的愛情會找到一個方向

只有天了解

而我所能做只有期盼和祈求

因為,天知道

上天知道

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    sw5587 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()